HØSTBLUES…

God fredag alle sammen!

Endelig helg!

Jeg vet ikke med dere, men jeg merker at denne uka har vært litt tung. Det vil si, jeg har det superfint altså, så skal absolutt ikkje klaga (!!), men jeg tror jeg er av den typen som blir litt sånn typisk høstdeppis!

Skjønner egentlig ikke helt hvorfor, for det er jo egentlig en så utrolig flott årstid med alle de nydelige fargene som dukker opp på alle trær og blader hvor enn man ser, og snart kommer frostrøyken i lufta også og rimet legger seg snart smygende langs bakken og venter på deg når du låser deg ut døra på veg til jobb.

Det er noe trollsk og magisk over det!

Men jeg fixer ikke kulde så godt, og for en med rygg-og nakke issues er vinteren sykt mye tøffere å forholde seg til, siden man går konstant anspent av kuldesjokk i tillegg.

Men det er bare bite tenna sammen, og tenke på alt det hyggelige jeg ser frem til i høst:

# å ligge under pleddet i sofaen og se Netflix-serier! Akkurat nå er det Shooter og Ray Donovan som gjelder! I tillegg har VG-TV mange bra dokumentarer, man både kan le, gråte og bli opplyst av, og en siste favoritt er NRK Underholdning sine facebooksnutter! I'm ADDICTED!! Dør av Live Nelvik, Robert Stoltenberg og brødrene Sagen & co, de er så sjuke, haha! #iflatterkrampecouldkill sier jeg bare!

# kropperten min er avhenging av sin daglige bøy og tøy (les trim for eldre), så hver kveld ruller jeg ut Casall-matten min hjemme i stua og trener yoga til appen "Yoga Studio". Det er en finfin ting man kan gjøre hjemme uten å måtte stresse ut i kulden og bort på treningssenteret etter at barna har lagt seg!

# jeg har aldri meditert noe særlig, men i det tempo den verden her går i, er i hvertfall jeg nødt til å ta noen "breathers" i ny og ne, og meditasjonsappen "Headspace" er helt super! Og får jeg ikke sove feks, så logger jeg meg inn på Headspace og er i drømmeland på to minutter! Promise!

# jeg ELSKER ipoder som man kan ha på øret mens man kjører bil, er på trening, lager middag eller uansett hva man gjør, og øverst på lista mi er ukentlige doser med Tusvik & Tønne og Synnøve og Vanessa. I tillegg må jeg ha daglige doser med sånne smart-ass podder som Ted Talks Daily eller spennende krimpodder!

# jeg elsker å invitere til middager, og det håper jeg det blir mye av i høst og vinter! I kveld får jeg bl.a besøk av bloggvenninner Anja Johansen og Silje Pedersen, og det blir skikkelig kos, spesielt siden vi må fortrenge at det er Paris Fashionweek, og ingen av oss hadde tid eller mulighet til å dra denne gang!!;)

# hytte-og skiturer med familie og venner gleder jeg meg skikkelig til. Vi har ikke et fast sted vi reiser til på vinteren, siden vi har sommerhuset på Narestø, men jeg elsker friheten til å kunne dra til enten Norefjell, Geilo, Trysil eller Hemsedal når vi har tid og mulighet, og i gode perioder kan jeg også stå litt ski selv, så krysser fingrene for at jeg kan suse nedover fjellsiden hvertfall et par ganger i løpet av vinteren.

# vi lanserer vår første skokolleksjon i november med et annet norsk merke og jeg eeeer så spent!! Kommer med mer info etterhvert altså, men detta blir så gøy!

# J U L J U L J U L ! Jeg er en julefantast, og burde egentlig hatt julekalender fra 1.oktober til 24.desember, så her telles det allerede dager typ…Kleint, but true!!

Så høsten trenger ikke å bli så kjip, selv om det er kaldt!

Men til jul ønsker jeg meg btw en termodress med en innebygd massasjedevice, som holder meg både varm og painfree!!

Klem//Marthe

Ootd:

FauxFur//Gestuz

Tights//Casall

Trainers//Asfvlt

Glasses//BottegaVeneta

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg