FOTBALLKAMP, JENTEKVELD OG SKAL VI DANSE!

God søndag skjønninger!

Håper alle har hatt en toppers helg!! Min har vært finfin med jentekveld og bobler på fredag, deilig lunsj med et vennepar på Mathallen lørdag formiddag, før jeg ganske spontant kastet meg rundt og ble med en venninne på "Skal Vi Danse"-innspillingen på kvelden.

Jeg har en liten obsession på danseprogrammer, og kunne altså ha ha drept for å få vært med og svingt seg på parketten, så nå er det bare å bli kjendis og håpe man blir spurt en vakker dag, haha!

Søndagen var vi en mannsterk heiagjeng fra familien Valeberg, da Emma Lou spilte fotballkamp på Høybråten, og jeg følte meg som en skikkelig ivrig soccer mum der jeg sto og ropte "bra!", "skyt" og "kom igjen" fra sidelinjen! Og jeg er nesten litt flau over å innrømme hvor stolt jeg faktisk ble da hun fyrte av et skudd som gikk rett i kassa og jeg omtrent mista det! Jeg merker jeg må ta meg skikkelig sammen liksom for å ikke bli en sånn klein og usjarmerende forelder som står og skriker til barna, kjefter på dommeren og distraherer motstanderlaget, hehe!

Men gøy med engasjement da! Bare greit å justere litt kanskje?!

Nå er det kanskje høstferie for mange av dere?

Selv er det normal uke for oss, men jeg håper å få trent mest mulig denne uka, i håp om at nakken skal bli litt bedre. Og i løpet av uka lanserer vi også en veldig spennende nyhet jeg gleder meg til å dele!

Until then…

Snakkast!!

Klem//Marthe

Dagens Soccer Mum Outfit:

Lue//Ganni

Jakke//StandOfficial

Tights//Casall

Boots//Inuikii

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg