MENTOR, MOGUL & MOTHER!

Jeg har en topp 10 liste over Top Notch Boss Ladies jeg ser skikkelig opp til, som både har syke business skills i tillegg til gode familieverdier.

Og PR-Guru KELLY CUTRONE, kjent fra The Hills, The City og den amerikanske versjonen av Topmodel, har vært fast gjenganger på denne lista mi i mange år!!

Så da jeg fikk muligheten til å møte henne sist gang jeg var i NEW YORK under Fashion Week i september, glemte jeg all falsk beskjedenhet (og at jeg ikke har skrevet eller gjort noen intervjuer omtrent siden 2006 typ, aiaiai!!) Jeg gikk all inn og stilte alle spørsmålene jeg alltid har tenkt jeg skal spørre de jeg ser opp til som kvinnelige ledere, mentorer, mammaer og inspirasjonskilder.

Derfor krysset jeg ikke bare fingrene for at gamle journalistkunnskaper ikke hadde visnet helt, men også bena for at jeg ikke skulle tisse på meg av nervøsitet eller excitement, haha!!

Og hele intervjuet kan du lese her i sin fullhet, på selveste Internasjonale Jentedagen(!) og for første gang publisert i Vixen Magazine, samt få med dere nyheten om at hun selv personlig hadde håndplukket en norsk skodesigner, Helene Westbye, til en samarbeidsvisning med den amerikanske designeren Mimi Prober under New York Fashion Week.

(FYI: Helene Westby er en god venninne av meg og MagMaLou selger i perioder enkelte skostyles fra kolleksjonene hennes.)

Enjoy The Read!

Klem, Marthe

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg