NYTT KAMERA, OG NYE PLANER!!

Hei søtnoser, og god søndag!

Håper dere har hatt en nydelig uke!

Min har vært i overkant hektisk, og jeg gleder meg til noen rolige dager denne uka, selv om jeg egentlig skulle ha dratt til Bulgaria i morgen på fabrikkreise. Men jeg vil heller prioritere barna og trening denne uka, så får jeg heller gjøre møtene over FaceTime!

Også har jeg kjøpt meg nytt kamera, så nå skal jeg kose meg med å lage makeup videoer fremover også. Har egentlig savnet å jobbe mye mere med sminke som jeg gjorde mere av før jeg startet butikken og klesmerket, men nå blir det forhåpentligvis andre boller!!

Gjerne send meg spørsmål om dere har noen spm eller innspill på hvilke videoer dere kunne tenke dere å se da!

Snakkast!

Klem//Marthe

Jakke//Gestuz

Genser//ByTIMO

Skjørt//NeoNoir

Boots//SinceOslo

4 kommentarer
    1. Blir spennende å følge med på sminkevideoer også👍🏼😀 Hva med en video med dekkende makeup av hud med acnearr (spes. i panne)?
      Ha en fin kveld😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg