EN LITEN HØSTKLEM…

#Annonse

Ciao Bellas!

Flere har spurt meg siste tiden om hvordan det går med siste kolleksjonen vår, som vi lagde i samarbeid med Vanessa Rudjord og lanserte i slutten av august.

Vanligvis er det en del virak og PR som gjøres i sammenheng med nylanseringer, men det har ikke føltes helt riktig denne gang.

Sikkert mange av dere som nå har hørt Synnøve og Vanessas siste podinnlegg, og fått med dere den ufattelige triste nyheten om at V nylig mistet to av sine nære familiemedlemmer i løpet av veldig kort tid!

Og i respekt for henne og familien la vi selvfølgelig vår nylanserte Vanessa Rudjord x byMAGMALOU-kolleksjon litt på is for en stund, da alle våre tanker har vært hos henne i denne vanskelige perioden og det har som sagt ikke føltes riktig å gjøre noe som føles så uviktig i forhold til at noen har mistet noen så nære en.

Nå har det gått noen uker, og jeg er sikker på at sorgen er like frisk og sterk enda, og jeg får vondt langt inni hjerterota av å tenke på hvor vondt folk faktisk har det når man går igjennom en sorgperiode.

Da besteforeldrene mine gikk bort da jeg var i starten på tjueårene, var det som et sjokk både for meg og familien min, enda de var blitt eldre og hadde rundet 80 år. Jeg hadde alltid følt at de var udødelige, så da jeg åpnet avisen og så dødsannonsen deres for første gang, synes jeg det var helt uvirkelig og var helt utrøstelig i mange uker etter begravelsen.

Jeg dealer ikke med sorg så bra, selv om jeg har vært nødt til å forholde meg til en rekke spontanaborter og burde vært litt "rutinert" med å kjenne på sorgprosesser. Men jeg tror ikke jeg er blitt noe som helst "bedre" til det faktisk, og jeg orker egentlig ikke tanken på gå igjennom en slik prosess til.

Jeg er livredd for den bunnløse sorgen det er å miste noen, men dessverre så er det sånn at vi alle skal samme veg til slutt. Og alle kommer til å oppleve å miste noen i løpet av livet også. Selv om det ikke er en trøst i seg selv, prøver jeg å finne en slags ro av å vite at "sånn er livet" og en slags aksept for det. Men tror helt ærlig det vil kreve mange terapitimer til, før jeg er helt hundre prosent der for å si det sånn…

Uansett tenkte jeg bare å si at hvis du er en av de som sitter og savner en nær deg du er veldig glad i akkurat nå, så vit at du ikke er alene…Og en vakker dag vil alt føles litt lettere igjen, selv om sorgen og savnet aldri vil bli glemt.

Så, tilbake til det første spørsmålet om hvordan det går med kolleksjonen. Vi har fått sååå mange fine tilbakemeldinger både på visningen og plaggene! Og spesielt koselig er det at ullkåpene, som har vært V sitt ekstra lille "hjertebarn" og heter "Hug Me Coat", har flydd avgårde, og i sort har den vært utsolgt en stund allerede.

But hey, good news, peeps, på fredag kommer den tilbake in stock, og du kan allerede nå forhåndskjøpe den enten på Webshoppen eller i butikken på Frogner!

Så om du trenger litt ekstra varme og en klem på veien i høst, er "Hug Me Coat" verdens diggeste kåpe spør du meg!

Nå skal jeg snart på akkupunktur og massasje for å løsne på firehundreogførti muskelknuter, så må løpe av gårde.

Men en ønsker deg en nydelig tirsdag videre!

Klem//Marthe

Pia picture perfect in pink!

Darja mixes casuals with the coat!

Synnøve keeps her look "tidy" with a simple tee!

Ps: bilder fra V sin instagramkonto

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg