WHITE WEEK!!

Hei u gorgeous people!!

Denne uken har vært helt cray-cray med middager, eventer og bursdager nesten hver eneste dag!

På tirsdag var vi først på en superhyggelig middag på Presskontakterna, mens på onsdag hadde jeg et lite julebord med et par venner av meg. På torsdag avholdt Ford Norge (som jeg er ambassadør for denne høsten) en nydelig middag med en presentasjon av de nye fete Ford Fiesta modellene, og på fredag feiret vi bursdagen til en kompis som du faktisk kan se en liten videosnutt fra, om du går inn på instagrammen min !! Siste happening denne uken, var en liten fadderlunsj for Olivia i går for å feire to-års dagen hennes.

Så greit utslitt etter ukens strabaser, sovnet jeg greit tidlig i går kveld for å si det sånn, og jeg gleder meg nå til å ha en rolig (og SUPERHVIT!!) uke.

Etter en uke med relativt lite trening også, er det ikke en eneste muskel eller ledd som ikke kjennes sjuko painful, så nå blir det full fokus på trening, tøying og behandlinger fremover, så jeg ikke blir helt kokko av disse smertene.

Trenger vel egentlig å sette meg på et fly til et varmt land og tine opp, for alt blir mye så mye verre når det er kaldt!! Alternativt kunne jeg også lett vurdert ei litta fjelltur med after-ski også, inspirert av denne gorge genseren jeg brukte på tur med en venninne i Frognerparken i dag!

But not this week, tihi!!

Men er dere ikke enig i at denne turtlenecken er den perfekte ski-party genser'n med de kule stripene på skuldrene??

Jeg synes hvertfall det!:)

Aiight, gotta go to bed! I'm beat!!

Hope to see ya tomorrow!!

//Marthe

Gense//byTIMO

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg