HURRRRRRAAAAAA FOR MAGNUS!!

I går feiret vi bursdagen til Magnus, og som vanlig hadde jeg invitert til surpriseparty som jo faktisk ikke er en så stor overraskelse lenger, siden jeg gjør det hvert år, haha! Vi kunne ha invitert alle våre felles venner selvfølgelig, men det har blitt en tradisjon å bare be guttegjengen med damer som Magnus hang med da vi studerte i Trondheim. To av gutta bodde jeg og Magnus med noen år også, så hyggelig å se igjen de to spesielt, for selv om alle bor i Oslo nå, er det ikke så ofte man rekker å møtes i en hektisk hverdag.

I år hadde jeg booket bord på Nomads, som er søsterrestauranten til Sawan, og maten var sjukt god og servicen helt på topp!

Vi ble 13 tilbords, og det ble en skikkelig koselig kveld! I tillegg hadde vi barnefri, så vi sov litt ekstra lenge i dag som var sååååå digg!!

Ellers gleder jeg meg veldig til tirsdag, og lanseringen av vår første skokolleksjon, så her er det bare å følge med!

Ha en nydelig helg'a dere!!

Klem//Marthe

Ps: Tusen takk til @festligeting som ordnet en stor heliumsballong med personlig tekst som var nydelig pakket inn i en stor hvit eske med sløyfe på! Perfekte måten å overraske noen litt ekstra!!

Suit//NeoNoir

Heels//D&G

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg