MY WORST NIGHTMARE ALMOST CAME TRUE!

Hei Lovelies!!!

Om du leste innlegget mitt i går så vet du at vi lanserte vår første skokolleksjon "Sapatos byMAGMALOU" i går, og mitt største mareritt ble nesten til en virkelighet.

(OK, kanskje ikke det største marerittet, er jo selvfølgelig mye verre ting som kan skje, men håper dere skjønner greia, hehe!!)

Som jeg skrev i går har jeg alltid angst og indre uro like før jeg skal arrangere noe, for man har som regel jobbet både lenge og hardt i forkant med det man skal presentere, og jeg har alltid evige mareritt om at ingen dukker opp i forkant! Og fikk litt bange anelser da jeg våknet opp til to meter snø, slaps og sludd, som jeg erfaringsvis vet godt selv at da er det ofte hyggeligere å bli sittende under et pledd hjemme i sofaen enn å stresse ned til byen og løpe rundt på eventer!

Nå har jeg heldigvis ikke opplevd at folk ikke dukker opp før ! Men det var faktisk ikke langt unna i går altså!! Jeg hadde invitert ca 40-50 stk som hadde takket ja, men i løpet av dagen raste det inn meldinger med kanselleringer på grunn av både sykdom, overtid og tidsklemma! Det har jeg kjempeforståelse for, men merket likevel at jeg ble litt stressa av at nesten halvparten ikke rakk innom likevel. Men fikk masse superhyggelige lykkeønskinger og tilbakemeldinger på skoene, og det var jo sykt koselig da! Og det ble et skikkelig bra event for oss som var der!!

Og jeg må faktisk få si det selv:

Jeg EEEEEELSKER hele skokolleksjonen!!!!

Gjør du det samme er det bare å klikke seg inn på webshoppen HER, så får alle leserne mine 150kr i avslag som et introduksjonstilbud frem til og med søndag! Bare bruk kodeordet "magmaloumarthe"!

Og jeg må si at Sapatos virkelig har pusset opp lokalet til å bli en skikkelig shoppingperle i Bogstadveien, så håper alle stikker innom og hilser på der også når dere er på Majorstua!!

Neste prosjekt nå er en pop-up shop på Eger Karl Johan hvor vi bare kjører fokus på vårt eget merke, og jeg gleder meg til å møte interiørstylist, Tone Kroken, i morgen for å plukke ut interiør og stash til den butikken! Vi åpner neste uke, så håper dere kommer innom på litt førjulsshopping der også!

Nå må jeg løpe, men ønsker dere en superfin torsdag!!!

Klem//Marthe

Fotokred//Hanne Erøy//@hellohanne

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg