WEEKEND WONDERS!

God søndag🖤

Håper dere alle har hatt en nydelig helg!

Jeg kickstartet helgen med en overraskelsesbursdag for mannen til en venninne av meg, som virkelig ble tidenes surpriseparty, og i går var vi på Nesøya i en superkoselig middag, så her har helgen bare rast avgårde!

Men har hatt en finfin søndag og faktisk gått på skøyter med Emma Lou for første gang på 3 år, så det var skikkelig koselig. Har ikke turt å bevege meg ut på isen på lenge på grunn av problemene jeg har hatt med ryggen og nakken, så det ble en skikkelig Bambi på isen følelse, men er ganske happy for at jeg faktisk turte å slippe angsten for frykten for å falle i det hele tatt!

Anyways, minner om rabbatten på 150 kr dere får om dere handler på nettbutikken i kveld med koden "magmaloumarthe"! Skokolleksjonen er ute nå også, så nå trenger du ikke stresse med antrekk til neste julebord, du finner alt der, hihi!!

Ha en finfin søndagskveld videre!

Klem//Marthe

Jacket//GANNI

Catsuit//ByTimo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg