MIN VINTER OBSESSION!!

Goood sen tirsdagskveld!

(Annonse)

Er bare en liten runde innom for å minne dere om julekalenderen jeg kjører hver dag på instagram frem til jul! Helt rå premier, så don't miss out!

Apropos "missing" out, så gikk det opp for meg i dag at jeg snart mister noe som har vært en liten lifesaver i høst og gitt meg mange fornøyde smil fra langt inni sjelen!!

Ja, jeg snakker om rattvarme!!!!!

HVORFOR HAR INGEN SAGT TIL MEG TIDLIGER AT RATTVARME EKSISTERER????

For en person som til og med tok med seg flere par tøfler da vi bodde på Hawaii(!!) back in the days, er vinteren et kuldemareritt for meg. Så det å kunne stå opp til en varm bil og ikke minst plassere disse isbitene av noen fingre på en varmt ratt, really get's my day flyin' og man er klar for det meste igjen.

Jeg har vært så heldig å få kjøre rundt i en Ford Fiesta i Høst, og jeg er ganske sikker på at jeg kommer til å fortsette å lease denne godbiten av en bil når ambassadørrollen er over også, for jeg er blitt altfor godt vant med alle disse smart-car finessene nå, til å kunne gå helt cold turky igjen! Blant annet altså RATTVARME, som jeg gjentar må være tidens beste oppfinnelse!!

Anyways, i dag skal jeg først på trening, så forhåpentligvis rekke kiropraktor, før et lite møte og til slutt julebord med jobben.

Som sjef for 11 jenter, er det ikke alltid like lett å overraske de hver gang, men tror jeg skal klare det i kveld, hehe!

Håper du også får en magisk onsdag (sovnet med mobilen i hånda, da jeg begynte å skrive denne i går kveld;), så sees vi forhåpentligvis på instagram!! (Profilnavn: "magmaloumarthe"!)

Klem//Marthe

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg