JULEMARKED PÅ BYGDØY!!

Lue//Arnisays Skjerf//ArnieSays Shades//LeSpecs Coat//Stand Bukser//BjørnDæhlie

God søndag, kjære dere!

Håper dere har hatt en nydelig helg! Min har dreid seg om mye barnekos, og søndagen tilbrakte vi på Bygdøy og Norsk Folkemuseum. Jeg synes alltid det er stas med julemarkedet der ute, men i dag var det så kaldt at jeg har brukt resten av dagen på å tine opp!

Ellers gleder jeg meg til å dra til London på torsdag for å feire bursdagen til en venninne!

Håper du henger med!

Og gjerne sjekk instagrammen min for dagens julegavegiveaway, om du er keen på å vinne deg en lue og et skjerf fra norske Arnie Says!

Stor klem//Marthe

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg