SUPERCUTE STUFF FOR THE NURSERY!!!!

||Annonnse||

Jeg elsker å bli inspirert av barneromsbilder på instagram, og får alltid lyst til å gjøre om barnerommene hver gang jeg kommer over noe jeg bare elsker og ønsker meg selv til barnerommene!

Jeg har aldri brukt wallstickers før, men ble helt frelst av denne utrolige søte svanen med ballongen som nå henger trygt og passer på over sengen til minstemann (øverste bildet.)

Du kan finne den og masse andre nydelige produkter til barn og barnerom på Lillemegdesign.com, eller om du er rask er det også masse søte julegaveideer der også, så check it out!

Perfekt venninnegave til venninner med barn også, eller til fadderbarn, nevøer og nieser!!

Just sayin':):)

Klem//Marthe

Disse nederste bildene er fra @lillemegdesign.com mens det øverste er mitt eget.

Goood tirsdag!!!!!:):)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg