GOOOODT NYTTÅR!!!!

Godt nyttår kjære lesere!

Håper dere har hatt en finfin jul-og nyttårsfeiring!?

Vi tilbrakte romjulen og nyttår i Hemsedal, og det kan virkelig anbefales! Elsker å være på fjellet i julen, og vi var ikke akkurat alene! Møtte sykt mye kjentfolk, både fra oslo og trøndelag, så det var veldig kos!

Har du forresten satt deg noen mål for det nye året?

Personlig har jeg egentlig aldri satt meg noen nyttårsforsetter, for alt som føles litt tvangsaktig er ikke helt min greie. Jeg vil heller kalle de for nyttårsmotivasjoner, som føles mere positivt ladet.

Jeg synes 2017 har vært et veldig innholdsrikt år, og jeg gleder meg skikkelig til 2018 hvor både huskjøp og oppussing står på agendaen, og vi har flere spennende prosjekter på gang med både klesboutiquen, MagMaLou og klesmerket mitt, byMAGMALOU.

Så bortsett fra at jeg håper jeg får tid og mulighet til å blogge litt mere enn jeg har klart å gjøre siste halve året, har jeg egentlig ikke så mye nytt å tilføye lista fra i fjor, bortsett fra å få trent mest mulig for å holde muskelsmertene mest mulig på avstand.

Har nylig fått diagnosen "kronisk muskelsmertesyndrom", og det eneste jeg føler hjelper er yoga og trening i moderate mengder, så nå er det bare å legge seg i selene.

Håper du vil fortsette å følge meg inn i det nye året også, enten her inne på bloggen, eller på snap eller instastory der du finner meg under navnet "magmaloumarthe":)

Ha en nydelig første uke i 2018!!!

Klem//Marthe

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg