X-MAS THROWBACK!!

Jeg elsker alt med desember og julen (bortsett fra kulden), så tenkte å kjøre en liten kavalkade med bilder fra julen i dag!

Vi tjuvstartet julaften hos svigers og Magnus sin familie lille julaften, mens selve julaften feiret vi hos mine foreldre og søsken.

Første juledag spiser vi alltid pappas selvskutte rype hos de, mens andre juledag ble tilbrakt på mitt favoritt hotell i Oslo, The Thief, der vi kjørte en instagram take-over!(@thethiefoslo)

Ganske så deilig å våkne til morgenkaffen med utsikten av Oslofjorden tredje juledag, for så å dra rett i spaet til bading og friske frukter. Og middagen kvelden før i Thief Foodbar var helt fantastisk!! Drømmer fremdeles om løksuppen og de gratinerte blåskjellene. (Sponset opphold)

Fjerde juledag dro vi til Hemsedal, hvor vi bodde på den nye delen av Hemsedal Lodge, hvor vi hadde booket en leilighet i den nyere delen som heter "Suites". Leilighetene var fine og freshe ( dog overraskende likt både Norefjell og Geilo sine), men jeg må innrømme at jeg fremdeles liker den eldre delen best. For med barn syntes jeg det ble langt å gå frem og tilbake hele tiden (i tillegg til flere heisbytter) fra den nye delen til den eldre hver gang man skal spise eller komme seg i bakken eller handle i butikken. Men det positive var den nye klatreveggen som hvertfall Emma Louise digget, samt spillene og shuttleboardsene nede på O'Learys, som også falt i smak for eldstemann. (Bare sørg for å ikke bestille kyllingklubbene her! #notgood!!)

Jeg har aldri vært på Stavkroa på After-ski før, men hurrameghei, her var det greit med liv både femte og sjette juledag!! Aldri opplevd at folk seriøst skyter bullets av svette på en liksom (eller litervis med øl og såpebobler for den del) , but hey, there's always a first for everything!!

Feiret en super gøy nyttårsaften sammen med to andre vennepar og alle barna i en hytte oppe ved Skarsnuten, etter en digg dag i bakken med Emma Louise og Magnus. Olivia koste seg i "skibarnehagen" imens, som forøvrig er et genialt tilbud for alle foreldre som måtte ønske seg noen timer sammen alene eller bare litt kvalitetstid sammen med de største barna en stund. Mange av de vi kjenner som var der, hadde også sine minste her noen timer, og det var tydelig at de yngste synes at det var en helt topp løsning!!

Etter en superkoselig og sosial jul-og nyttårsfeiring, kjørte vi hjemover på mandag der hele familien nå er fullstendig satt tilbake med både influensa og ørebetennelser og alt det som er, men satser på at det går fort over. (Og at dere er rause og ser bort fra alle skrivefeil som helt sikkert har oppstått i dette innlegget som følge av 140 i feber!!!!;)

Enn så lenge skal vi kose oss med vårt nyeste familiemedlem, Jojo, som er den skjønneste lille kattebebisen jeg noen sinne har sett (helt objektivt selvfølgelig;)! Hun er en blanding av Sibirsk katt og Norsk skogkatt som har ligget og malt inntil halsen min det siste døgnet, så kan trygt si jeg går rimelig nyforelsket inn i det nye året!!

Ønsker dere alle en litt friskere start på året enn det vi selv endte opp med, men har trua på at 2018 blir knall-for oss alle sammen!!

//Marthe

Lille julaften hos svigers, med mannen min sitt hjemmebrygga juleøl, gulldobber fra HM og kjole fra Dry Lake//MagMaLou!

Grønt er skjønt på julaften med øredobber fra HM, mens busen og toppen er fra Ganni og ByMalina(Begge fra MagMaLou)

Flere som spurte om makeupen på instastory, og jeg har brukt en lett foundation fra Mac, mens jeg blandet tre forskjellige skygger fra samme merke! Glemte helt mascara, haha, men husket hvertfall highlighteren fra Becca!

Første juledag var jeg ikke helt i form og brygget allerede på en forkjølelse, men kastet i meg noen piller jeg kjøpte på Boots i Londo, tok på meg en pysj og red lips, så var jeg klar for rypemiddag hos mamma og pappa, haha!

Ikke noe å si på julestemningen på The Thief andre juledag:)

Mitt favoritt hotell i Oslo…(sponset opphold, men sant er det likevel!!;) Her i Pritty Fake Fur fra Vanessa Rudjord x byMAGMALOU, jeans fra Black Orchid og heels fra Sapatos byMAGMALOU!

Yam Yam #thieffoodbar

Kjole fra Designers Remix//MagMaLou og Øredobber fra GANNI Prinsensgate

Døde av denne retten: gratinerte blåskjell!!

Er kanskje ikke den mest storspiste jenta av oss av alle, men elsker å smake på absolutt ALT!! (Har en hemmelig drøm om å være dommer på Australske versjonen av "MasterChef", men har hørt rykter om at man faktisk må kunne lage mat for å kvalifisere også, ikke bare lyst til å spise den, haha!)

Foodcoma??

Klarte visst litt til…

Not hatin' on my moringcoffee view! #oslofjorden

Genser fra Designers Remix//MagMaLou

Rakk en refreshing tur i spaavdelingen!

Digg å komme seg på fjellet! Fikk sykt mange dm'er på instastory hvor denne skidressen er fra, og den kan du få kjøpt fra @goldhberg (sponset)

After-ski date med Marte!

Lovte meg selv minst én dag på ski-tør ikke mer av redsel for å bli verre i ryggen og nakken! Heldigvis gikk det overraskende bra!!

Skidress fra Crystal Rainbow(lånt fra Polhem pr)

Nyttårsaften med disse vakre!! @heddaskoug & @anettringstad et les garcons!

Og denne fine…

Hele familiens nye forelskelse, lille Jojo!!

Nå er jeg så tett og febersyk at jeg nesten ser dobbelt, så nå er det rett og slett bare å rulle inn og ta kvelden!

Pusspuss

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg