DIGG AVBREKK FRA BYEN!

Jeg elsker å bo i byen og jeg elsker Oslo!! Men likevel er det utrolig deilig å komme seg ut og dra til fjells noen ganger!

Denne helgen har vi vært på hytta til et vennepar på Gaustablikk, og hatt noen rolige dager med aking, ski og peiskos, som en perfekt oppladning til en ny, hektisk uke!

Jeg har også funnet noen nye favorittmerker på skiklær, så hvis du ikke har hørt om "Mooseknockles", "Goldbergh" og "Perfect Moment, bør dere absolutt sjekke ut de på instagram! Jeg ønsker meg absolutt alt fra alle merkene, hehe!

Håper alle dere har hatt en topp helg også, så sees vi her inne i løpet av uken!

Klem//Marthe

Black & White||

Jacket//Mooseknuckles

Pants//Goldbergh

Boots//Inuikii

Goggles//Mardou&Dean

Golden Hour//

Jacket//Gestuz(MagMaLou)

Catsuit//byTimo(MagMaLou)

Boots//Inuikii

Shades//ElieSaab

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg