A CRISPY WHITE SHIRT & A HEADBAND IS ALL U EVER NEED!

Bare meg som synes det er dritkjipt å stå opp om morningen for tiden?? Jeg synes alltid januar er en litt kjip måned, og kulden og mørket gjør at det meste går litt treigere om dagen.

Derfor trenger jeg noe som kan minne om vår og lysere tider, og hva er vel bedre enn en hvit crispy boyfriend-skjorte og et mønstrete silkeskjerf i håret??

Digger denne hvite oversized skjorta fra Gestuz og skjerfet fra Becksøndergaard (begge fra MagMaLou). Faktisk digger jeg de så mye at jeg kjøpte meg skjorta i rosa i tillegg til den hvite og silketørkleet i enda et annet mønster.

Noe sier meg at vi går lysere tider i møte…

Klem//Marthe

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg