BOOTS, JEANS OG EN FØNNY FUSKEPELS!

I dag fikk vi endelig inn denne superfine fuskepelsen fra det svenske merket Stand Official, som jeg har ventet sååå lenge på-så J.E.E.Y for det, hehe!! Digger de bolde røde stripene mot den milde karamellfargen!

Matchet de med noen hullete jeans (Black Orchid), en grå turtleneck (Gestuz) og en rutete dressjakke (Neo Noir), mens my boots (who really are made for walking btw ) er noen nye vinterfavoritter jeg fikk av en venninne her om dagen (Timberland). Solbrillene er fra Le Specs, som er et fransk merke vi også tar inn nå, som har et så sykt bra utvalg av masse fete shades-til en overkommelig pris!!:)

Ellers har jeg ikke så mye på hjertet i dag. Har følt meg litt tom og sliten i flere uker faktisk, men tror det har å gjøre med at både jeg og hele familien min har vært mye syke siden julen, så det tar nok litt tid å komme helt på topp igjen.

Men har såvidt begynt å trene litt forsiktig igjen, og det er virkelig den beste medisinen mot mine alltid kalde og kjempesinte muskler og ledd, så det er jeg rett og slett helt avhengig av å gjøre nesten hver dag. Trenger ikke være så harde eller intense økter, men noen form for stretching eller i den gata i hvertfall, er et minimums must every day!

Har vært flere ganger på Core Balance de siste ukene, som jeg digger, og både Core Sculpt og Mega Formeren er fantastiske timer jeg kan anbefale til alle!

Ellers skal jeg og en kompis på premieren til Henriette og Jon på "Chat Noir" i morgen som heter "Åpent Forhold", og jeg gleder meg sykt mye! De er jo helt hysteriske, og lo så mye da jeg stylet de til Gullruten for noen år siden, at jeg er skikkelig klar for en ny dose latterkrampe!

Håper du også får en finfin torsdag fylt av all smiles & happiness!!

Klem//Marthe

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg