HEISANN SVEISANN!!

Nå har det vært helt stille her inne en stund, da jeg rett og slett ikke har hatt tid til å prioritere bloggingen en periode, da jeg har hatt full fokus på trening som en del av smertebehandlingen min i tillegg til at det har vært innkjøpsperiode på jobb og Oslo Fashion Week!

Så tenkte rett og slett å bare kjøre en outfit kavalkade fra siste ukene jeg, men fikk ny telefon i dag og bloggappen min vil ikke laste ned alle bildene mine, så blir bare noen få, hahaha!

Håper uansett dere alle får en fantastisk fin uke!! Selv drar jeg til moteuka i Køben på onsdag, så håper dere vil følge meg på visningene der på instastory også!!

Klem//Marthe

Emma Lou er en liten designer in the making, og den store hobbyen hennes er å tegne og designe kjoler og antrekk, så hun var i ekstase over å få være med på visning på lørdagens show.

Jeg hadde på bukse fra Neo Noir, matchet med en boyfriend-skjorte fra Gestuz og en jakke også fra samme merke. Emma Louise hadde antrekk fra Lindex og Kappahl(sponset)!

På lørdag kveld var vi på visningen til Fram og Maud, før vi feiret bursdagen til Martin Danielle (CLMD) på Nedre Løkka, der vi til slutt endte på karaokebar som rett og slett var helt hysterisk, hehe!

Outfit:

Jumpsuit//Mardou&Dean

Turtleneck//Gestuz

Belt//BlowTheBelt

På søndag viste Pia Tjelta frem sin nydelige kjolekolleksjon, som vi også har tatt inn på MagMaLou, så er bare å glede seg!!

Outfit:

Shirt//ArnieSays

Jeans//BlackOrchid

Bag//H&M

Bagstrap//Becksøndergaard

Coat//Gestuz

Heels//SapatosByMAGMALOU

I kveld skulle jeg egentlig på visningen til Aksel Lund Svindal, men ble plutselig dårlig etter middagen her hjemme, og måtte kaste inn håndkleet! Men så ut som en kul kolleksjon på instastory da hvertfall;)

G’Night Ya’ll!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg