SLUTTEN FOR MAGMALOUMARTHE??

Hehe, litt Drama Queen headline, men ja, jeg har bestemt meg for å legge ned denne bloggen om ikke lenge.

Jeg elsker jo egentlig å skrive og ha mitt eget lille univers å utfolde meg i, men denne bloggplattformen blir litt for langt unna til at jeg klarer å knytte den opp mot den «skikkelige» jobben min, og da blir innholdet fort preget av å være litt umotivert, tilfeldig og for sjeldent oppdatert.

Men jeg har jo fått en relativt liten, men trofast lesercrew, og jeg håper dere følger meg over til min nye boltreplass om et par måneder, når MagMaLou lanserer en helt ny webshop. Min nye blogg vil bli tilknyttet denne, og kommer også til bli oppdatert av MagMa-Girlsa mine når det kommer til mote. Men jeg kommer også til å fortsette å skrive om både mote, skjønnhet, reise, barn og familie, ispedd noen personlige innlegg innimellom. Kanskje finner noen digge oppskrifter veien inn til bloggen også!

Gjerne legg igjen kommentar hva du selv ønsker å se mer av:)

Men inntil den nye siden er oppe og står (og i fare for å selge skinnet før bjørnen er skutt) kommer jeg til å legge ut noen innlegg her fremover en periode.

Var på moteuka i Køben forrige uke, hence en liten kavalkade av outfit!!

Ciao, Bellas! Håper vi sees på magmalou.no fremover!!

Klem//Marthe

PS: ved spm ang.antrekk, kan du bare legge igjen en kommentar her eller sende sms(97041888) eller Mail([email protected]). [Reklame for egen butikk.)

8 kommentarer
    1. Ella J: Ååå, så hyggelig!! Kommer til å legge ut her noen måneder til, før jeg starter med den nye, så superhyggelig om du fortsetter å følge!!:) klem//marthe

    2. Flott at vi får ser mer av deg! Du har inspirert meg mye. Du har den kuleste stilen av alle bloggerne. Min favoritt;)

    3. Har flyttet fra Oslo, og savner butikken din! Prøver å stikke innom når jeg er i byen. Liker nettbutikken veldig godt, og håper den utvides slik at mer fra butikken kan handles på nett 😀 Hva heter Ysl veske-modellen du har med på bildene fra København? God lørdag fra Telemark 🌲🚜☃️

    4. Ingebjørg: Hei Ingebjørg! Vettu, nettbutikken er under oppbygging nå, så snart kan du kjøpe alle merker og plagg vi har i butikken på webshop også! Jeey!! Fikk litt jernteppe på vesken, men mener det er small cabas versjonen! Takk for at du liker MagMaLou så godt, veldig hyggelig!! Klem//Marthe

    5. Hi, I do believe this is an excellent website.
      I stumbledupon it 😉 I am going to come back yet again since I
      book-marked it. Money and freedom is the best way to change, may you be rich and continue
      to guide others.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg