FREMDELES INNAFOR MED HOODIE?

Nå har vi sett hoodien overalt i flere sesonger, og man skulle tro man var skikkelig lei av den nå. Men en chill hettegenser funker alltid for min del, spesielt denne grå «Global Citizen»-genseren fra Ganni som akkurat er kommet i butikk.

Siden jeg må trene nesten hver dag for å holde nakken i sjakk, farter jeg stort sett rundt i treningstøy og da er det digg å bare slenge på seg en chill hood i tillegg, gjerne matchet med en skinnjakke og sneakers til.

Nå må jeg hoppe i seng for det blir en lang dag med møter i morgen, men håper du får en nydelig natt og finfin dag i morgen!

Klem//Marthe

Leatherjacket//VanessaRudjordXbyMAGMALOU

Hoodie//GANNI

Tights//Casall

Trainers//Steve Madden

Shades//LeSpecs

4 kommentarer
    1. Den var fin 🙂 selv har jeg ikke noe hoodie som jeg bruker ute blant folk, men hjemme stjeler jeg fra kjæresten 🙂

    2. Hej!
      Jag heter Herta och jobbar på Tourn. Vi jobbar med Influence marketing och jag undrar därför lite hur du jobbar med samarbeten.
      Vad tar du för ett samarbete och inlägg på din blogg?
      Skulle du vilja göra ett samarbete med ett företag som vill jobba med dej!
      Ser fram emot din återkoppling!
      Ha en fin dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg