SPRING IS IN THE HAIR!!

[annonse]

Helløu Darlings!!

Vil bare dele et par stories jeg la ut på insta idag, så får du mulighet til å save noen kronasjer på å freshe opp hårmanken i løpet av mars og spare de til årets første (og forhåpentlig snart forestående) utepils i stedenfor, hehe!!

Jeg har gått lenge på eco.cult, og de er superflinke! Selv går jeg nå til Sebastian som er superdyktig og ikke minst EFFEKTIV!! Jeg blir så stressa av frisører som bruker en time på å føne håret ditt, når det burde tatt ti minutter liksom, haha! Gleder meg til å freshe opp selv neste uke!!

Kanskje vi sees??

Klem//Marthe

PS:husk å hils fra meg, så får du rabattene oppgitt under!!:)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg