SPRING FLING!!

DET KLIKKER FOR MEG!!!!

Er det bare meg som synes at dette har vært TTIDENES lengste vinter???

Like EVER???

Har sikkert skrevet akkurat det samme tidligere, men både hjernen og hukommelsen min er frosset til is og alle innvendige funksjoner går på halv maskin om dagen, så sorry for det altså!

MEN JEG VIL SERIØST BARE HA LITT SOL OG VARME LIKSOM!!

Bare akkurat nok til at man rekker å tine opp litt i hvertfall!

Det er vel ikke så mye forlangt, eller hva, hehe??

I tillegg bugner butikkene over nå av nydelige vårplagg jeg gleder meg til å bruke så fort gradestokken kryper oppover igjen.

Litt lei av å gå rundt i termodress og moonboots liksom;)

Noen av favorittene mine, er blant annet denne supersøte skjorta fra Designer Remix, den semskede skinnjakken fra Gestuz og det hvite coole beltet fra Blow The Belt!!

For ikke å glemme den lille skinnsekken (Jim Rickey) som fremdeles er noen av de hotteste acceccoirene man kan sees med denne sesongen (også), og perfekt å bruke som veske.

Kanskje den er stor nok som en strandbag også??

Haster kanskje ikke så mye med å finne ut av akkurat det nå kanskje, hehe?

//Marthe

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg