GOD HELG!!!

Yes, it’s Friday!!!

Håper alle har hatt en fin uke?

Jeg var flink og trente både mandag, tirsdag og onsdag, mens i kveld innleder jeg helgen med det som har blitt en tredagers!

På onsdag var jeg og Magnus på Alex Sushi, som er Oslos beste, sammen med et vennepar og feiret at de skal kjøpe seg inn i MagMaLou. Det er så sykt exciting og jeg gleder meg så utrolig mye til denne nye epoken for både butikken og klesmerket. Det har jo vært babyen min i snart 7 år, men nå er jeg klar for å steppe opp gamet noen hakk og sende barnet mitt inn i de voksnes rekker.

Ellers i går var vi en jentegjeng på Nodee Sky på Barcode og feiret bursdagen til en venninne. Veldig god mat der også, og anbefaler særlig hummeren med wasabimajones på det aller høyeste!

Og i kveld skal vi feire en annen venninne hos en kompis i Vika, og jeg gleder meg til å gi henne skinnjakken «Harley Jacket» fra Vanessa Rudjord-kolleksjonen jeg vet hun har ønsket seg skikkelig lenge!!:) Men jeg må innrømme at det sitter litt langt inne å drikke vin igjen!! Det blir hvertfall en rolig lørdag i morgen for å si det sånn!!

Men ønsker dere alle sammen uansett en nydelig fredag, og hyggelig om vi sees inne på instastories!

Klem//Marthe

Outfit from Designer Remix//MagMaLou

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg