P Å S K E N 2018 X X X

Goood mandag!

Håper alle har hatt en finfin ferie! Herremin, det virker jo som det har vært strålende vær over alt, og det legger jo virkelig de perfekte rammene for en nydelig påske!

Selv dro vi til Trysil i år og bodde først to netter på hotellet i fageråsen, før vi tilbrakte helgen hos et vennepar, Benedichte og Egor, i deres nye hytte to steinkast fra hotellet.

Jeg elsker å være på fjellet, og selv om jeg er ganske fersk på å tørre å stå på ski igjen etter at jeg falt litt stygt som tenåring, merker jeg at jeg blir pittelitt tøffere og tryggere for hver gang. Jeg synes det ser så gøy ut å være skikkelig fast på ski, så jeg må bare holde ut og bare stå til jeg mestrer å henge med de andre igjen uten å dø av frykt, haha!

Første dagen vi kom opp var det for sent å stå i bakken, så vi dro rett i bassenget med kidsa. Emma Lou elsker å bade her, siden man kan svømme ute også, mens Olivia tok helt av og er tydeligvis helt uredd vann og hoppet fra alle trapper, kanter og avsatser! Det er superkult, men vi er så vant til Louie som alltid har vært så forsiktig av seg, at vi klør oss litt i hodet når Olivia helt fryktløs kaster seg ut i ting, hehe!

Anyways, vil sende en stor takk til alle som kommenterte og sendte meg dm’er etter mitt forrige BLOGGINNLEGG! Det var litt scary, men pga alle de superhyggelige tilbakemeldingene jeg fikk, føler jeg meg tryggere på at det var et riktig valg.

You know, the truth will always set you free…

I morgen drar jeg og hubby på en to-dagers til London. Jeg synes denne vinteren har vært insanely lang, så gleder på på litt spring feeling og storbylife et par dager.

I mens…Her er ei litta påskekavalkade…

Xoxo//M

Suit//Goldbergh

Første dagen fikk vi en time i bakken før hele Trysil omtrent ble paralysert av strømbrudd! Heldigvis var det så fint vær, at vi kunne sitte på verandaen å sole oss, så var null stress!

Noen sovnet 17.30 den kvelden…

Jacket//Svea

Pants//Goldbergh

Goggles//Mardou&Dean

Kiss kiss x x x

Golden Hour

All smiles

Benedichte!

Slope with a view

Følg Benny på @bybenedichte

La Famiglia

Favourite Easter Bunny!!

Både lørdag ettermiddag og søndag morgen ble jeg plutselig kvalm og både kastet opp og var generelt litt uvel, men det kom og gikk litt, så klarte henge litt med i hytta, men orket ikke skitur siste dagen.

Magnus lagde superdigg påskeaften dindin! Den sylta rødløken is LIFE!! Bare legg igjen en kommentar om dere vil ha oppskriften! (Sorry kvaliteten på bildet, men var så mørkt så måtte redigere det lysere så ser litt jalla ut, haha, men lover det var dødsgodt!!

Fineste hytta til Egor og Benny!

Magnus & Egor!

Kids!!

Jacket//Kjus

Shades//Quay

Headband//Becksøndergaard

SEE U IN LONDON NEXT!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg