(Almost) SUMMER IN THE CITY!

Fy søren, så deilig med et snev av sommer i luften…

Oslo, du er så fin når du bjudar på!

Startet dagen med en coresculpt time på Core Balance, og fortsatte med en rolig sykkeltur langs Akerselva med O og M og lunsjet på XEAST midt i solsteiken i Nydalen. (Anbefaler Scampisalaten som var supergod!!)

Har orget litt i hagen i ettermiddag, og klarer nesten ikke å vente til neste år på denne tiden, for da står forhåpentligvis det nye (gamle) huset vårt ferdig.

Totalrenovering står på trappene og vi starter i juni med å bytte ut taket. Så følger 1 etg og kjeller, og til slutt 2 etg som må integreres med resten.

Er så mye som skjer i 2018, at her blir det bare å holde seg fast som jeg har sagt før…

Med både oppussing, lansering av ny hjemmeside og podcast i mai, feiring av felles bursdag i juni og ny kolleksjon er jeg spent på om alt vil rulle som det skal.

Hva kan gå galt liksom?? Haha…

Jeg krysser hvertfall fingrene for at 2018 blir et sjukt bra år i hvertfall, både for meg og min egen familie-men også for alle dere ute, som er bloggfamilien min!

Klem//Marthe

Outfit:

Leatherjacket//VanessaRudjordXbyMAGMALOU

Tee//byMAGMALOU

Pants//H&M

Scarf//Becksøndergaard

Shades//LeSpecks

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg