GIRLS WEEKEND!

Hei Hei!

Nå har det gått en stund siden sist jeg delte noe her inne, da tiden ikke har strukket helt til!

Men hadde tidenes jentetur denne helgen, så den er absolutt verdt å skrive litt om.

Jeg og en venninne hadde planlagt å dra på avslutningshelgen i Hemsedal, men Jan Thomas hadde invitert til «Coachella» og ti-års jubileum for salongen hans, så vi bestemte oss for å dra dit på fredag og heller kjøre opp til fjellet tidlig lørdag morgen!

Det var ikke spart på noe på Bølgen på Briskeby, hverken av mat, drikke-eller kjendiser! Hehe!

Tror alle som noen gang har vært avbildet i Se og Hør var der! Selv hadde jeg ikke tid til å planlegge antrekket så veldig , så endte opp med en singlet og en jeans fra Zara som jeg stashet opp med gullsmykker fra H&M.

Hadde en topp kveld, men vi var så gira på å komme oss opp på fjellet tidlig lørdag, så nine sharp var det bare å komme seg oppover.

Roadtrips er alltid gøy, og jeg har fremdeles vondt i magen etter å ha ledd altså nesten konstant i tre døgn, og ikke minst i alle muskler etter å ha danset som gale på Stavkroa hele lørdag!

I know, høres jævlig harry ut, haha! Men det stedet er noe for seg selv altså! Folk er godt i slaget der for å si det mildt, og man kunne generelt gått rundt med en plastikkpose på hodet og likevel hatt draget, for her blir det utdelt greit mange par ølbriller i løpet av en kveld! Tror ganske mange våkner med angst og indre uro etter afterski på «Stavis» for å si det sånn. Selv våknet jeg bare med et stort smil etter å ha sovet som en stein i nydelig fjelluft, og egentlig bare veldig happy for å være på fjellet i strålende sol og med topp selskap!

Selv om vi hadde det terningkast seks på tur, er det alltid deilig å komme hjem igjen til boyfriend og barna! Gleder meg til fridag i morgen, og har kjøpt masse planter på «Luck» i dag jeg skal plante i hagen og på terassen.

Sååååå klar for hageliv og sommer!

Men å avslutte vintersesongen i Hemsedal er ikke feil det heller!!

Klem//Marthe

«Coachella-light» i jeans og singlet

Øverste bilde:

Moi et Marte på Skarsnuten med nydelig utsikt over hele Hemsedal! Vi hadde helt seriøst ikke planlagt å matche, men hadde pakket helt likt helt tilfeldig, haha!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg