ENARMET BANDITT!

Jeg eeeelsker one-shoulder plagg, være seg genser, topp eller kjole!! Og denne bomullsgenseren med rysjekant fra GANNI er intet unntak, og har akkurat ankommet i butikk og nettbutikk!

Matchet den bare med noen sorte jeans og skinnjakke i dag, da vi spilte inn ny podcast-episode av «Vita og Valeberg» som kommer ut på iTunes og Spotify i morgen (tirsdag). Håper dere sjekker ut den om dere vil vite mer om helgens Hvaler-mysterium slash x-files opplevelse for min del, eller høre om da Vita fikk skabb(!!!) av å ta solarium!

Check it out!:)

Klem//Marthe

Accessoirs//Maria Black//MagMaLou

Lipstick//Versache

2 kommentarer
    1. Jeg digger også sånne enermede plagg, dessverre så er det alltid feil arm. Jeg har noen skikkelig fødselsmerker på den ene armen og skulle gjerne ha dekket til den og ikke den andre 😛 Gir det mening?

    2. Thea: Hehe, jeg har en venninne med samme issue, som har en stor tatovering hun ikke vil vise! Jeg synes du skal være stolt av fødselsmerkene dine, og vise de frem til hele verden!!:) Om du ikke er komf med det, kan du eventuelt dempe de litt med concealer kanskje? Stor klem, marthe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg