NYC INSPOTUR!!

I helgen var jeg på en inspo svipptur til New York sammen med en venninne, Marte Krogh, som også er designer under navnet Koma by Marte. Planen var å få mest mulig inspirasjon under Fashion Week, og kjøpe stoffer i Garment District til nye kolleksjoner. Fikk tak i noe, men den mandagen jeg hadde satt av til å searce stoffer, regnet det så sjukt mye at jeg blåste omtrent bort der jeg valset rundt i regnværet.

Anyways, var en superkoselig tur, selv om vi begge for første gang EVER ble rammet av mega jetlag (som jeg tror (vet!!) også skyldes litt overtenning og altfor mange vinglass på flyet over dammen!!), så vi koste oss skikkelig på dagene, men var langt fra noen partyprinsesser på kvelden, haha! Like greit, for på fredag reiser jeg til Spania med en annen venninne, Vibeke Klemetsen. Hun er yogainstruktør der, hvor man kombinerer yoga og hesteridning, og jeg gleder meg noe helt sinnsykt. Var der i fjor også, og disse turene er virkelig påfyll for kropp og sjel, så anbefales!

Nå må jeg komme meg på kontoret og fortsette jobbe med nye kolleksjoner, og NEW YORK, jeg takker deg!! Inspirasjonen er på plass!!

Her er noen outfit bilder fra NYC, og de fleste plaggene kan dere finne i nettbutikken: Magmalou.no!

Ha en nydelig dag!!!!

//Marthe

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg