ZZZZUNDAYZZZZ!

Hei hei!!

Jeg elsker søndager. Særlig på en høstdag hvor solen skinner, og man har ingen andre planer enn å slappe av med familien.

Jeg arrangerte babyshower for venninnen min, Tina, i går på Campo De Fiero OG var på middag med tre andre venninner, Julie, Jeanette og Isabel etterpå, så i dag fikk jeg sove noen timer ekstra mens resten av familien startet dagen med en tur i bassenget.

Til lunch dro vi ned på Løkka for å spise lunsj på Villa Paradiso og kjøpe doughnuts fra By C+C Donuts Oslo (og sikle på alle de sykt fine plantene på «Luck»!!) Favorittene er Pizza Parma ( jeg tar bort parmaskinka, haha, men må ha ruccolasalat og maaasse parmesan!!), og av dougnutsene var salt karamell med popcorn en favoritt.

Kvelden har jeg bare brukt på å jobbe litt og oppdatere Tise-kontoen min med nye skatter, så blir veldig glad om du sjekker ut profilen min «magmaloumarthe». Eller du kan gå inn på webshoppen vår Magmalou.no om du liker antrekket jeg hadde på meg selv i dag.

Dressjakken er fra Designer Remix og Genseren fra Baum Und Pferdgarten. Buksa er fra Ganni Prinsensgate.

Selv skal jeg hoppe til køys nå og lytte til en ny app jeg har lastet ned som heter «CALM», som er en meditasjonsapp.

A n b e f a l e s!

Ønsker deg en ny nydelig uke!!

Klem//Marthe

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg