EN NY FAVORITT!

Tidligere gikk jeg nesten bare i sort og hvitt. Jeg hatet virkelig rødt og kunne ikke fordra mørkeblått.

Men de siste sesongene har jeg vært helt nyforelsket i å bruke farge, og har til og med hatt en bananas rød-periode. Mørkeblått har helt ærlig talt ikke vokst på meg enda, men det har sannelig brunt gjort!!

Elsker denne fargen i nesten alle nyanser, og brune fløyelsbukser gjør meg faktisk pittelitt lykkelig, haha! Og hvorfor ikke kjør matchymatchy og kombiner den med en strikk i samme farge?

Ha en nyyydelig mandag!!!

(Antrekket finner du på Magmalou.no)

Cou Cou//Marthe

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg