SATURDAY B-DAY BASH!!

Jeg og søstrene min,Tone gry og Hanne,har bursdag 7.,10., og 17.april,og på lørdag feiret jeg og Tone Gry med noen felles venner av oss.

Først hadde vi Girl-Pampering på MagMaLou, hvor alle ble stashet i hår og makeup loungen, vi shoppet outfits og drakk bobler før middag på Olivia.

Kameraet mitt streiket litt underveis,så har omtrent ingen bilder fra kvelden, men følte meg veldig vel i en leather on leather outfit,etter først å prøvd meg på kjole. Det ble altfor kaldt for å si det sånn…;)

Fashion: skinnjakke//gestuz,skinnbukse//secondfemale,singlet//justfemale, veske//ninajarebrink;

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg