NAIV? MOI? NEVER!!��

The Andrea Long dress and Andrea Split//byMAGMALOU

Side2.no har en serie gående som heter “Norges Beste Designere”, og vi er sååååå superhappy for at de valgte oss inn sammen med andre fantastiske merker som for eksempel FWSS, Epilouge, Fam Irvoll og Moods of Norway!

Det har vært en lang vei, der klisjeen med blod,svette og tårer ikke kunne vært mere sant om du også legger til ligge i fosterstilling, panikkangst og magesår! Nå overdriver jeg nok litt, men poenget er at selv om det har gått bra til slutt, har prosessen vært en kjempe utfordring, der Marthe igjen gjør ting hun ikke kan.

Nå startet jeg butikk uten noen relevant erfaring fra butikkdrift og business, og nå er det også blitt egen kleskolleksjon(som jeg vil anta kommer som et stort sjokk for mine tidligere håndarbeidslærere��)

Hemmeligheten ligger heldigvis i at man ikke blir god alene, så Andrea som er butikksjef på MagMaLou,ER utdannet designer og KAN tegne og designe, og er fantastisk flink! Fordelen min er at jeg er ganske bestemt på hva jeg selv liker, hva kundene våre liker og hvilke plagg som enten mangler på markedet eller ikke finnes nok utvalg av. Sammen er vi veldig på nett om stil, form og uttrykk, og det har vært en utrolig givende og problemfri prosess.

I artikkelen sier jeg at jeg var veldig naiv i begynnelsen, og det er på en måte sant, selv om det høres litt mer flosklete ut på trykk enn når man sier det med humor og litt satt på spissen.

Jeg gikk jo ikke blindt inn i denne prosessen med hverken butikkåpning eller kolleksjonen, men jeg har alltid hatt en innstilling om at hvis jeg virkelig vil noe så må jeg bare hoppe uredd ut i det, og lære og feile for så å lære igjen-underveis! Og det har jeg gjort! Jeg har sikkert gjort alle feilene i boka, men jeg lander alltid på beina til slutt. Og forhåpentligvis gjør man mye riktig underveis også☺️

Ved visse nye utfordringer må man gå noen ekstra runder for å veie opp mangel på erfaring, men neste gang blir det mye enklere!

Jeg hopper hverken i strikk eller fallskjerm, og fixer ikke stor fart i hverken bil eller båt, på ski eller karuseller! MagMaLou Reisen er min form for Risiko Sport��☺️��

Du kan lese hele intervjuet her:

http://m.side2.no/mote/–jeg-var-supernaiv-til-a-begynne-med/8472262.html

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg