FURRY FRIDAY

Saueskinnsjakke,Caps,Tank og Bikerboots//Gestuz,Jeans//Mardou&Dean

Mannen min får hjerteinnfarkt hver gang jeg kommer hjem med en ny skinnjakke, selv om jeg forklarer han at jeg kjøper de til innkjøpspris og argumenter med at jeg får fem jakker til prisen av en(noen fordeler må det være med å drive klesbutikk;) Han synes likevel at ingen bør eie mer en 5 skinnjakker til enhver tid, og det kan jeg rasjonelt sett være enig i, uten å røpe hvor mange som henger i skapet mitt. Så nå er det på tide å rydde ut av skapene! Detox Here I Come! Og er du på utkikk etter pent brukte skinnjakker, kjoler, kåper og masse annet fint, kommer jeg og en fashionista venninne til å stå et eller annet sted lør.13.sept og selge ut klærne mine fra de siste sesongene av feks. Ganni, Gestuz , Mardou and Dean, Nina Jarebrink, Vintage, Just Female, Second Female osv…. Følg med for mer info������

Anyways, denne fantastiske godbiten av en saueskinnsjakke er nå det nye medlemmet i skinnjakke familien min, og den er kommet for å bli-Leeeenge��

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg