HUBBYMOONING IN COPENHAGEN

Forrige helg skulle jeg sminke i et bryllup i Danmark, så det var en finfin anledning til å ha en etterlengtet hubbymoon med mannen min, Magnus! Fra fredag til lørdag skulle vi egentlig bo på Skotsborg Slott like utenfor København, som i følge anbefalingene er et nyoppusset kurbad. Men helt ærlig føltes det litt sykehus/institusjon ut da vi kom dit, så vi bestemte oss for å gå “all in” og heller booke oss inn på Hotel D’Angleterre på Kongens Nytorv. Har alltid hatt lyst til å bo der, og det stod virkelig til forventningene! Jeg hadde nesten ikke lyst til å gå ut av hotellrommet!! Dessverre ble bildene fra det fantastiske rommet vårt for mørke, men jeg ble helt forelsket i det nydelige rommet med store dobbeldører ut til en kjempestor ballkong fra både soverom og fra badet som hadde en gigantisk og supeluxuriøs dusj du heller ikke vil gå ut fra!!Kontrastene fra denne ukas tidligere opplevelser i Litauen var mildt sagt store;)

Faux Fur//Vintage, BoysTrousers n’ Tanktop//Cos, Ballerinas//Michael kors

Magnus starter i ny jobb i november, så tenkte vi kunne markere det med en litt fancy og romantisk middag michelin’style nivå, og booket bord på den italienske restauranten Era Ora.

Husker nesten ikke hvor mange retter vi fikk, men sweet Lord, restauranten fortjener virkelig den stjernen de har hatt i mange år!

EmmaLou Clutch//byMAGMALOU

Jeg merker jeg blir skikkelig sulten når jeg ser på bildene av rettene vi fikk servert!

Her er et lite utvalg:

Etter middagen hooket vi opp med Sara Rostrup, skjønnhetsredaktør i Eurowoman, som har mange nye spennende planer på gang…;)

All in All en fantastisk dag, der jeg følte meg litt som Julia Roberts i Pretty Woman:) Tusen Takk, Magnus!!

Har du hatt “swooped by Richard Gere” moments??;)

Ps: bilder fra bryllupet og den nydelige bruden kommer neste gang…

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg