HOUSE OF FAM!

I går var jeg på lanseringen av House of Fam, som er et nettsted som samler på alle tjenester nydelige Fam Irvoll leverer fra illustrasjoner, prints, veggmalerier og produktsamarbeid. Jeg har kjent Fam i mange år etter jeg var make-up ansvarlig på de første visningene hennes for mange år siden. Hun er en super cool kitten, så sjekk ut nettsiden hennes på houseoffam.no!

Jeg kjøpte med meg dette fantastiske litografiet som jeg gleder meg til å henge opp. Fam har dyseleksi, så ekstra supercute at “awsome” er feil stavet;)

Bought myself this awesome lithography from the norwegian designer Fam Irvoll! Yesterday she launched her new webpage houseoffam.no, so check it out folks!

Leatherpants//ElevenParis

Coat//ArnieSays

Dress//byMAGMALOU

Stilettos//Ganni

Clutch//MarcJacobs

Armed with red lipstick!

Mac//Youngblood//Chanel//YSL

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg