SOMETHING (G)OLD, SOMETHING NEW, SOMETHING VINTAGE, SOMETHING BLUE…

Etter gårsdagens “black revelation” innlegg, ble jeg inspirert til å ikke bruke noe sort idag. Så fant frem en annen favoritt kombo jeg nylig har fått sansen for. Jeg har aldri følt meg spesielt vel i blått, men denne gamle rakkeren av en vintage dressjakke fra Dior endret den følelsen for ett år siden, og jeg har fått mer og mer l’amour for blåtoner. Kombinasjonen av blånyanser og gull er både superdelikat og kitchy på samme tid. Det kan se veldig classy ut, men også litt herlig 80-90 talls! Hello Dynastiet!! Men jeg elsker den balansen, og jeg skal bruke mye mer av denne komboen fremover.

Apropos vintage! Har dere lagt merke til at fokuset på vintage shopping har blitt mye mindre enn for bare to-tre år siden da “alle” bare skulle ha vintage omtrent?Selv om vi ikke selger vintage på MagMaLou lenger, håper jeg vintageshopping kommer sterkere tilbake igjen med sommerens sterke 70-talls trender.

Black is so yesterday;) My self proclaimed “not to wear any black for one day” mission, ended up in an all blue outfit with golden details today. Classy or kitchy??:)

Something (g)old//Ettika bracelet

Something new//Ysl bag

Something vintage//Dior dresscoat

Something blue//byMAGMALOU dress

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg