JEEY

God Morgen!

Fikk akkurat gode nyheter fra klinikken om at ett egg er blitt befruktet, så på mandag blir det business og tilbake setting. Jeg har egentlig ingen forhåpninger, men skulle det gå bra merker jeg at jeg nå gruer meg til de første tre usikre og slitsomme månedene…Men det er ikke noe vits å kaste bort to dager på å gruble, så nå skal jeg straks på utdrikningslag til en veldig god venninne, før vi skal feire bursdagen til Magnus i kveld på Annen Etage og Grand! Jeg og Louie har akkurat sunget bursdagssanger og gitt pappa gavene sine, og jeg er faktisk litt misunnelig selv på gaven vi ga han, hehe! Fant noen superfete blå sneakers fra Valentino på Yme, og de ble med mama hjem:0 Nå må jeg bare finne frem masse tykke sokker, så jeg kan låne de selv en dag:);)

Ha en fantastisk fin lørdag!

It’s been some hectic days, and i’m truly sorry for not writing the last posts also in english. I’ll try to translate during this weekend, but now I’m off to a bachelorette party, and later tonight we’re celebrating Magnus’ birthday!

Have a wonderful weekend!

10 kommentarer

Siste innlegg