NÅR IKKE ALT ER SÅNN SOM PÅ INSTAGRAM…

From yesterdays Christmas Party with the MagMaLou Crowd:)

Jumpsuit//Dash

Tatts//Bohotats

I går var jeg på julebord med verdens beste MagMaLou Team. Vi kjørte litt utradisjonell stil med mac’n cheeze og bobler(!!:);) på Brooklyn Inc på løkka, før vi dro videre på Le Bouchon og til slutt danset our asses off på Monkey Bar på Solli Plass. Jeg elsker julen og alle sosiale tradisjoner som hører med. Men denne julen blir litt roligere for min del. Tilsynelatende har alle, inkludert meg selv, det skikkelig bra på insta og andre sosiale medier…Men sannheten er vel at de aller fleste av oss går igjennom både gode og dårlige dager. Eller perioder for den del. Høsten min har vært preget av veldig mye ups and downs, og jeg merker jeg faktisk er litt sliten etter flere lungebetennelser, mislykkede ivf-behandlinger og mye jobbpress.

Jeg har jobbet over 90 timer i uken i over tre år nå for å stable hele businessen på beina, før jeg endelig kunne begynne å source bort endel ansvarsområder for noen måneder siden. Jeg var klar for å ta tiden min tilbake, og tilbringe mer kvalitetstid med venner og familie. Men det er akkurat som når man endelig skal ha ferie for eksempel, og kroppen senker “guarden” for å gå inn i hvilemodus at det skjer. Man blir grise influensasyk og må tilbringe hele ferien under dyna. Nå er jeg ikke influensasyk, men merker likevel at både kropp og sinn ikke henger helt med for tiden…Jeg har hatt flere venner som har gått på den berømmelige veggen, og blitt nødt til å bruke lang tid for å komme seg ut av det. Så med deres erfaringer i minne, innser jeg at jeg må kapitulere en liten periode, senke tempoet en smule og hvile litt for å unngå at det samme skjer med meg. Nå er det kanskje ikke så normalt å være så åpen og frempå om så nære ting. Men som jeg har sagt før, vil jeg heller leve ærlig i nuet enn å bruke energi på å holde en falsk fasade. Så frem mot jul har jeg innvilget meg full jobbestopp, med heller full fokus på hvile og trening, leking med venner og familie- og litt blogging;)

Ønsker deg en deilig julehelg fyllt av akkurat det du føler du trenger for deg selv akkurat nå, og de du er mest glad i

After a long fall period with multiple pneumonias, failed ivf-treatments and lots of pressure @work, i’m ready to clear my calendar, work a lot less and rather work out a lot more. Need some fresh juice in my vains, and just hang out and play with good friends and family for a while. So I’m officially claiming a time-out for myself until after Christmas, but you’ll still find me here on the blog tho’:)

Wishing ya’ll a joyous December weekend!

70’s Christmas jumpsuit flare;)

FauxFur//Vintage

Bag//YSL

Kicks//Bianco

10 kommentarer
    1. Takk for en fantstisk ærlig og inspirerende blogg 🙂 God julefereie å kos deg men nære og kjære 🙂 God jul 🙂

    2. Jeg applauderer ærligheten din, og ikke minst applauderer jeg bevisstheten din i forhold til å lytte til kroppen og sjelens behov. Å gå på veggen har jeg selv erfart, og nå 4 år etter kan jeg for første gang si at jeg har full kontroll igjen!:) og det er så deilig! Derfor blir jeg så glad for at du er så sterk at du våger å kjenne litt på,og ikke minst lytte til,følelsen og stemmen som sier “ro ned tempo”. Nyt tiden,familien og vennene. God juleklem

    3. Herlig forfriskende, ærligheten din! Jeg er så lei av at alle skal gå rundt og ha det så himla bra hele tida, sånn er jo rett og slett ikke livet! Jeg hadde noen år selv da jeg smilte og sa jo, takk, da jeg ble spurt om jeg hadde det bra – rett og slett fordi det ble for tungt og tidkrevende å være ærlig. Jeg ble etterhvert ganske lei av skrøne i alle de situasjonene. Så de siste årene har jeg svart ærlig på slike spørsmål, i alle fall så sant anledningen har tillatt det.
      Nå per jeg at du klarer å slappe av litt, og ta deg inn igjen… Høres ut som om du har drevet rovdrift på deg selv litt for lenge. Å jobbe slik du har gjort samtidig som du går gjennom IVF er tøffe, tøffe saker. Jeg har litt erfaring på det området… Etter 10 år, 13 ivf og fire aborter har vi endelig fått våre to barn. Det er håp!
      Klemmer til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg