MURPHYS LAW AND BROKEN ZIPPERS!

I går skjedde alle jenters kjole-mareritt, da glidelåsen på jumpsuiten min ble ødelagt på Costume Awards! Jeg var på toalettet, og skulle bare dra opp glidelåsen bak, men siden den var litt stuck dro jeg på med litt extra power og swosj, der stod jeg plutselig med hele glidelåsen i hånda og rumpa bar!!!!! Ingen hadde tilfeldigvis en sikkerhetsnål, så måtte prøve holde drakten sammen med en hårstrikk. Den holdt i akkurat 2 minutter, så begynte bli litt desperat etter en løsning! Og faktisk, midt blandt hele mote-Norge, ble den ene bar-mannen redningen!! Han hadde sysaker liggende, så venninnen min, Marte, satte seg på kne (i sin fantastiske Zuhair Murad kreasjon!!) og satte i gang å sy, tihi. Krise 1 avverget, CHECK! Etter utdelingen dro vi på Angst Bar, og der skjedde krise 2, som til slutt puttet meg i en taxi…Plutselig brakk hælen på den ene skoen min, så det ble kliss umulig å gå nogen lunde normalt! Lettere irritert snudde jeg meg på min ødelagte hæl, og stavret meg bort til nærmeste taxi. Takk for meg og God Natt, jeg tar et hint liksom! Murphys lov var ikke helt på min side denne dagen, men kvelden var faktisk ellers helt topp altså, med masse flotte antrekk og glade vinnere. Neste år håper jeg og krysser fingrene for at byMAGMALOU også blir nominert;)

My worst wardobe-nightmare happened at yesterday’s Costume Awards as the zipper on my jumpsuit broke, and I found myself unvoluntarely strutting my naked butt infront of lot’s of people! After trying to look for a safety pin, I tried holding the pieces together with my hairdresser, Andre’s hairband. But it didn’t work for long, so I basically prepared myself to leave, as one of the guys behind the bar actually had a sewing kit! My friend, Marte, saved the day and stiched me back together. Everything was great until I also managed to breake one of my heels, making it impossible to walk, so I eventually took Murphy’s hint and went home;) Congrats to everyone being nominated and winning last night-next year I hope our own brand, byMAGMALOU, is amongst the nominees as well, tihi!

Sølje, meg og Marte

Trying to hold my jumpsuit together with a hairband;)

Did beautiful Marte’s make-up last night focusing on contouring and highlighting, nude lips and smokeye eyes with a light pink base.

Mah Outfit:

Jumpsuit//Bought in London

Clutch//byMAGMALOU

Earrings//Prada

3 kommentarer
    1. Hei!
      Haha, du er digg ass. Skriver så morsomt😄. Synd den ble ødelagt men så vakker og flott som du er spiller det ingen rolle hvordan du går. Du er flott og glitrer uansett.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg