SOULGAZM!

Jeg er blitt en nyfrelst fjell-Finn!! Så ikke den komme senest for bare noen uker siden da jeg skrev et innlegg om “gale nordmenn” og våre skivaner. Men etter å ha stått litt på nedover-ski i barnebakken denne vinteren med datteren min, har mye av skiskrekken min rett og slett forduftet! Jeg klarer faktisk å lire fra meg noen glis også mens jeg kappkjører med 5-åringer(og taper!;) Men jeg virkelig storkoser meg, så nå er det helt ville tilstander i Casa Valeberg om dagen med en ekstremt happy husbond som endelig, og veldig etterlengtet og ikke minst velfortjent, får kommet seg mye mer på fjellet enn før. Men ikke alt har vært bare glede og latter denne uka dessverre. På fredag døde katten vår, Ola, etter et litt spontant dyrlege besøk, der de avdekket en kreftsvulst på størrelse med en appelsin. Så etter 11 fine år, med verdens rareste, men fineste pus, måtte vi ta farvel med han samme kveld. Etter mye hiksting og gråt, var det veldig deilig å “rømme byen”, mot en helg på Norefjell med familien.

Celebrated Mother’s Day with a family get-away weekend at Quality Resort & Spa Norefjell in the mountains. After loosing our cat on Friday after 11 years, to cancer, it was the perfect recipe for both body, soul and mind.

Balcony View at Quality Spa & Resort Norefjell.

In love with my new ski gear from Peak Performance!

Har aldri vært på Norefjell før, men veldig praktisk at det bare er halvannen times kjøring unna Oslo, da er det litt lettere å dra på litt mer spontane turer også. Det var meldt storm og drittvær, men vi kom frem til blå himmel og litt vind, så topp stemning!

Norefjell is only a ninety minutes drive from Oslo, so perfect for spontanious get-aways!

Ble veldig positivt overrasket over standaren på rommene, og ønsker meg nå et badekar på mitt eget soverom;)

Really liked how the rooms were decorated! May I please have a black bathtub in my own bedroom, please??;)

Våknet søndags morgen til en veldig oppspilt liten frøken og en hot n’ handsome dude som hadde laget en deilig morsdagsfrokost. Og den lille hadde også nettopp mistet sin første tann, så det ble mange brede og tannløse smil den morningen,tihi. Var så heldig å få noen timer på Spa i morsdagsgave, som virkelig var balsam for både kropp og sjel. Skal du dit anbefaler jeg å booke Karolina, som gir type verdens beste massasjer!!

Woke up Sunday morning to breakfast in bed made by my lill’one and my husband-such a cozy way to start the day. Got a Mother’s Day giftcard to the Spa, and headed there for a facial and a massage. If you ever go there, ask for Karolina who really gives the best massages:)

Tusen takk, Norefjell, hubby og Emma Lou for en kjempefin morsdagshelg:)

Thanks to Norefjell and my family for such a nice weekend in the mountains!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg