VALENTINE’S WEEKEND!

Jeg elsker merkedager!! Og Valentines Day står høyt på lista over de jeg liker aller best! Har mange venner som synes det er en helt tullete dag, der vi bare lures til å bruke masse penger på blomster, kort og gaver. Men jeg synes det er dødskoselig med en dag man kan gi litt ekstra oppmerksomhet til noen man er glad i, selv om man selvfølgelig bør være flink til det i hverdagen også. Mannen min har egentlig ikke vært noen særlig Valentine’s fan heller, men tror jeg har klart å omvende han litt, siden jeg fikk en to meter lang “ballongblomst” på døra,hihihi. Feiret ellers dagen med to vennepar, en digg hjemmelagd tre-retters, masse god vin og spørrespillet “Etterpåklok”.

Celebrated Valentines with mah boo, good friends AND a two meter tall “balloonflower”! I’m such a sucker for romance! I know, it’s supercheezy, but I don’t care-still lovin’ it, hehe!

Decorated the table with cheezy chocolate hearts and candles, in an all pink, black and silver theme.

Perfect Valentine in a white 60’s inspired dress from Ganni, lot’s of balloons and good friends.

Have a great week, mah darlings!!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg