FARGEALLERGISK??!

Har tidligere skrevet om at jeg ofte går i ensfargede antrekk, eller kombinasjoner av grått, hvitt, sort og jordfarger, som for meg avgir en harmonisk og rolig energi. Fargesterke hverdagsplagg er jeg faktisk litt “allergisk” mot! Hodet jobber vanligvis på høygir i jobbsammenheng, og da trenger jeg plagg og antrekk som stresser meg ned, ikke opp, så jeg kan konse på det jeg skal!! Mulig jeg lider av fargeallergi om det er noe som heter det, hehe?! Men på trening elsker jeg litt “coloursplash” og sterke farger, for da vil man jo gire opp noen hakk, og få utløp for stress, utfordringer og tanker som ligger i bakhodet. Elsker den neongule tanktopen og fit-agility skoene fra Nike, som gir både energi- og etterlengtet påskestemning!

Having a crush on neon workout wear, giving me lot’s of energy and putting a smile on my face:)

All sportswear from Nike, except the runningtights from Casall.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg