EVERYONE NEEDS A SAINT OR TWO IN THEIR LIFE!!:)

Var på lanseringen av Børre Olsens nye smykkelansering i går, og alle inviterte fikk plukke oss ut noen favoritter til en fotoshoot med Anthony Huus! Jeg fallt for “The Saint”-smykket-føler jeg trenger noen som passer litt ekstra på om dagen. Blandet det oksiderte kjedet i sølv med en utgave i gull med ørkendiamanter for dobbelt hell;) Apropos hell, så var jeg på min første ultralyd i dag, og alt så heldigvis bra ut så langt. Må innrømme jeg kjente klumpen i halsen da jeg hørte hjertelyden, verdens fineste lyd…Håper de neste ukene går raskt, og at den lille fortsetter å klamre seg fast. Liker å tro at smykket er en ekstra lykkebringer…:)

Loving “The Saint” necklace by Børre Olsen in oxidiced silver and in gold with desert diamands! Hoping it brings me extra luck these days…:)

Skjønne Børre:)

Hair and makeup by #wickedhouse

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg