ONE DAY COUNT DOWN…

De to siste dagene er jeg ufrivillig blitt nødt til å holde meg hjemme, og mistet både Side2 Nettavisens sitt fantastiske 10års-jubileumsfest på torsdag, og på fredag en kompis sin bursdagsfeiring da jeg sovnet kl.19…:/ Jeg klarer nesten ikke gjøre noe fornuftig for tiden, spesielt på kveldstid!! Hadde faktisk glemt hvor mye hormoner og graviditet kan “herje” med kroppen din, men minnene har kommet friskt tilbake kan du si, med konstant kvalme, oppkast og trøtthet. I tillegg har leggene mine hovnet opp til dobbel størrelse, og puppene har vokst til det tredobbelte og er så sykt vonde at jeg må sove på ryggen, som er skikkelig dritt for en “fosterstilling-person” som helst vil spoone hele natten. Den fine, glødende huden, og det glatte håret alle snakker om at alle får når man går gravid, har ikke fått helt uttelling her i huset! Jeg har like mange utbrudd i ansiktet som en hormonell tenåring, og håret har fått en merkelig stålull-konsistens, så joda, jeg føler meg utrolig fresh om dagen;) Har såvidt hatt litt energi til å begynne påskepakkingen til vi stikker til Bali i morgen, men må nok innse at jeg må reise ufrivillig “light” denne gangen, da meste av klærne mine ikke passer lenger og jeg har ikke hatt tid eller ork til å handle inn nytt. Vurderer å ta med meg datteren min sitt leketelt og bare tylle meg inn i det hele ferien, hehe! Men det mest irriterende “graviditets-symptomet” er humøret! Eller rettere sagt, mangelen på det! Jeg er konstant irritert på alt og alle rundt meg, blir ekstremt opprørt av den minste ting og begynte å gråte av en “Britain’s got talent”-audition på YouTube i går! Så du kan si jeg er mildt sagt litt frynsete om dagen, men håper det bare er en liten overgangsfase dette første trimesteret…Tror hvertfall mannen min krysser alt han har for at det snart går over…;) Nå blir det spennende å se om jeg kan få oppdrevet noen støttestrømper til flyturen i morgen, og hvor mange fly(spy)poser jeg må sette til pers før vi når Bali! #hellomynewglamorouslife #buttotallyworthit

God helg til alle dere påskeharer der ute! Håper dere får en deilig og solrik påskeferie med masse fregner på nesen!

Hoping to conquer pregnancy nausea, headacke and fatigué as we’re hading off to Bali tomorrow! Until then, have a great weekend and I’ll see you there;)

2 kommentarer
    1. Åååå!!!Jeg ler av deg altså!!:) Deilig å lese om at du ikke tar deg selv så selvhøytidelig!!:) God tur til varmen og god påske:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg