JEG HATER KOKOSVANN!!

Ankom Bali og Sofitel Hotel på Nusa Dua i går kveld, der vi tok et raskt nattbad i vårt eget lille basseng på verandaen før vi endelig kunne legge oss i en digg seng etter å ha reist i over 24 timer! Men vel verdt den lange reisen, for hotellet er superduper fresht! I dag har vi både hengt litt ved poolen og på stranda, solt oss, badet masse, og latt som om jeg liker kokosvann!!;) Jeg synes dog helt ærlig at kokos smaker skikkelig dritt, og klarte bare presse i meg noen få slurker, KUN fordi jeg ble overbevist om at det visstnok er veldig healthyschmealty…Vel… Helt ærlig drakk jeg det først og fremst fordi at å drikke direkte fra en kokosnøtt fremdeles føles veldig eksotisk for en gammel trønder som meg, som hadde sommerjobb med å knuse blomkål på Gartnerhallen back in the days, hehehe! #notsoglamorouskandusi #kokosnøtttrumferhodekål

Foto//CelineAagaard(hippiehippiemilkshake)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg