SELLING MORE STUFF ON SNAPSALE!

Prøver å rydde unna litt i kleskapet mitt om dagen, og finner flaut mye klær som nesten ikke er brukt engang…Siden jeg driver klesbutikk og et eget klesmerke i tillegg, blir forbruket av antall plagg i høyeste laget i løpet av ett år, og må byttes ut relativt ofte siden jeg ønsker å “representere” det vi har i butikk til enhver tid. Så disse godbitene fortjener å finne seg en mer “trofast” eier – kanskje er det deg? Send meg en pm på facebook(Marthe Kveli Valeberg) eller på snapsale(snapsale.com) eller sms da vel(93651703)!

Ps: etter avtale tar jeg også gjerne mot hjemmebesøk, for har nemlig et stort lagerrom i kjelleren fullt av både ubrukte lagervarer fra MagMaLou til 70-80%, mye pent brukt/nesten ubrukt second hand og en god dose vintage! Ta med deg noen venninner og kom da vel!!;)

Cleaning out my closet these days, and will on a weekly basis put them out on snapsale.com and here to find my fashion some new wonderful owners! Leave a comment, or see above for contact information!

xMx

Teddy Coat fra Arnie Says, str small. Pent brukt, men tåler en liten rens;) Ny:1800kr, nå 400kr

SOLGT:)

Kashmir skjørt fra Ganni, brukt 2 ganger, str small! Ny 1849kr, nå 400kr.

SOLGT:)

Kashmir topp fra Ganni, brukt 2 ganger, str small, 350kr.

Digg bomullsskjorte fra Arnie Says, omtrent ubrukt, str small, 300kr.

SOLGT:)

Strikkegenser i en lin-og bomullsmix fra Ganni, veldig pent brukt, str.small, 250kr.

SOLGT:)

Ubrukt skjorte fra Mardou and Dean, str Small (litt liten i str), ny 1599kr, nå 400kr.

SOLGT:)

Teddy Coat fra Arnie Says, str small. Pent brukt! Ny:1800kr, nå 400kr

SOLGT:)

Blondekjole fra Ganni, brukt 1 gang, str small. Ny 2599, nå 400kr.

7 kommentarer
    1. Skitt altså- alltid for sent ut jeg 🙁 Skulle gjerne hatt kloa i en av de teddyene… Men, ble nysgjerrig på kjelleren din 🙂 Den skulle vel ikke inneholde en Marthe (?) frynsekjole med lange ermer og v-hals i enten sort eller hvit??

    2. Masse fint Marthe! og jeg er så fornøyd med de klærne jeg kjøpte:) God kvalitet! Lykke til videre med salget!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg