DEN LILLE SORTE!

Den lille sorte funker alltid når man ikke vet hva man skal ha på seg, og dette er en ny favoritt jeg kjøpte på F5 Consept Store i går før vi fikk et vennepar over på middag. Jeg elsker denne lengden på kjoler, som føles mere elegant enn de kortere variantene og setter fokus på anklene som er veldig parisienne-chict . Dette er omtrent første gangen jeg har klart å holde meg våken etter klokken 22.00 denne sommeren, og selv om jeg ikke klarte å beholde noe mat denne kvelden heller, var det en veldig koselig kveld med gode venner, og god mat-så lenge det varte;) xMx

The lbd always works for a dinnerdate…:)

Dress//CleanByChristinaLedang

Heels//HeleneWestbye

Babybump//27weeks;)

Follow me on insta and snap?Search for “magmaloumarthe”:)

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg