IT’S THE FINAL COUNTDOWN!

Nå er det forhåpentligvis bare 6 uker til vi skal møte denne lille rakkeren som har bøllet med opphavet sitt i 8 måneder nå. Nei, jeg snakker ikke om den nydelige chiuauaen til Rawfood-dronningen, Trine Berge, jeg var på workshop hos i dag, men den lille jenta i magen som virkelig har levd opp til ryktet om at jentebebisser ofte gir mor et mer trøblete svangerskap enn det gutter vanligvis gjør. Nå skal jeg snart vinke bekkenløsning, bekkenlåsning, hypermesis(svangerskapskvalme), konstant tette bihuler og halsbrann G.O.O.D.B.Y.E-og det for alltid!! Jeg kan love at jeg aldri skal gjøre dette igjen!! Ønsket om å gi datteren min et søsken har absolutt gjort det vel verdt å gå igjennom x-antall spontanaborter og alt av vondter dette svangerskapet har ført med seg, men nå kan jeg innrømme at det seriøst har føltes som om kroppen har utført utallige terroraksjoner mot seg selv, og det har vært drittungt å se fremover i perioder. Men nå er det bokstavlig talt snart lys i tunnelen, hehe, og jeg kunne ikke vært mere klar for å starte mitt nye liv som to-barnsmor. Ønsker dere fine lesere en glad og nydelig uke!! Klem, Marthe

Getting closer to my babydue, and I’m so excited too see who’s been buggin’ me for the last 8 months, hehe! Looking forward to wave my constant morning sicness and backpains farewell for FOREVER, and welcome this new babygirl into my life instead.

Follow on snapchat? Find me under “magmaloumarthe”:)

Dress//H&M

Shades//Etla

Sneakers//Chanel

Photocred: Elisa Røtterud

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg