SMURFETRYNE!!

I dag var jeg på Elite Helse og fikk teste ut tre nyheter i ZO-serien som jeg er blitt så avhengig av. Dere som leser bloggen min fast, ser kanskje at huden min har klarnet opp i det siste etter å ha vært litt plaget med arr og urenheter?? Etter å ha brukt ZO-medical serien ( rens, t-pads, dagkrem og nattserum) i over et halvt år, både ser og kjenner jeg stor forskjell og har nesten aldri utbrudd lenger. Men den store baugen blir pigmentflekkene som har “eksplodert” i ansiktet, og som egentlig ikke kan behandles med de aller mest effektive produktene så lenge jeg er gravid. Derfor er jeg så glad for at det er kommet et gravidevennlig “Brightening Serum” som både skal redusere og forebygge ujevnheter og pigmentflekker. Men den skal jeg teste hjemme. De to andre nyhetsproduktene er en deilig peeling maske (Invisipeel) som gir ekstra glød, og en smurfeblå (hehe) fuktmaske som også motvirker uren hud! (Bildene er fra snapchatten min: “magmaloumarthe”.)

Disse rakkerne av noen pigmentflekker skal få bryne seg på ZO Medicals nye C-Bright Vitamin-C Serum, som er bevist å hemme pigmentdannelse med opptil 80%.

Jeg gjør vanligvis en vanlig ZO-pensling når jeg er her, som har hjulpet huden min masse, men i dag startet jeg timen med en krempeelingmaske som man faktisk kan bruke hjemme også, og som fjerner døde hudceller og fornyer overhuden uten at du må bruke grove peelingprodukter som kan gjøre at man kan bli litt sår og flassete. Huden føltes veldig myk og fresh etter at søte hudpleier-Karine vasket den vekk.

Steg 2 var tre lag med ZO-pensling som hjelper mot fine linjer og rynker, jevner ut hudtonen og tilfører fukt og glød, før vi avsluttet med en blå “smurfemaske” som skal roe ned huden, tilføre extra fukt og forebygge uren hud og store porer.

Jeg skriver dette innlegget nå på morgenkvisten dagen etter, for å få litt ekstra tid til å se hvordan huden virkelig kjennes og føles. Jeg har gjort den vanlige renserutinen min(sammen med et nytt cleansing-apperat, Foreo Luna, jeg er blitt helt hekta på og skal fortelle dere om snart), og huden kjennes faktisk mye mykere ut og føles mye “lettere” ut om du skjønner hva jeg mener;) Nå skal jeg teste ut C-Bright Serumet, under den vanlige dagkremen min, og gi det noen uker for å se om det faktisk lysner pigmentflekkene mine! Spennende!;) Ønsker dere alle en nydelig fredag og en god helg! Klem, Marthe (Innlegget er et samarbeid med Elite Helse, men jeg går dit fordi de er de aller beste og hadde skrevet om det uansett;)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg