HIGH ON HEELS!!

Jeg blir med mine 175 cm, høy på hæler i dobbel forstand!! Selv om jeg rager over gjennomsnittet med “klakkene” på, har jeg lært meg å føle meg vel med det. Det var ikke like kult å være så høy allerede i 7-8.klasse, men skulle ønske jeg kunne fortelle den jenta som krøket seg sammen i gangene på ungdomskolen for å ikke skille seg ut, om å strekke ut ryggen og heller bære kroppen med stolthet. Nå er jeg 36, og får ikke nok av skyhøye “heels “, selv om de skyter meg langt opp i været! Så jenter, uansett om du er høy, lav eller helt på gjennomsnittet: bær deg selv og kroppen din med stolthet og gå rak i ryggen! Det vil garantert få deg til å smile mye mer, og gi deg en mye bedre holdning i tillegg!! Win-win situation spør du meg;) Ha en god torsdag, kjære lesere!! Klem, Marthe

Obsessed with them heels from the Norwegian brand Mardou & Dean ! Can’t wait to wear them post-pregnancy!!:)15 days to go…

Follow my snapchat? Search up “magmaloumarthe”:)

6 kommentarer
    1. Hej!
      Jag heter Emely och jobbar för ett svenskt företag som heter Sofia Moore som säljer bal/bröllops/brudtärneklänningar. Kunde tyvärr inte hitta din mailadress här på bloggen, men om du skulle vara intresserad av samarbete/sponsring så får du gärna höra av dig till min mail!
      Vänligen,
      Emely

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg